icon
Linkedin Facebook Instagram YouTube SoundCloud Twitter

Tallinn Airport GH: edukus on oluline uute saavutuste jaoks

6. juuni 2016

Tiit KeppEDUKA EESTI ETTEVÕTTE LUGU

VIDEO Intervjuu AS Tallinn Airport GH juhatuse esimehe Tiit Kepiga.

Millega Tallinn Airport GH tegeleb ja kes on teie kliendid?

Tallinn Airport GH tegeleb Tallinnas ja Tartus nii lennureisijate kui ka õhusõidukite maapealse teenindamisega, alates reisijate lennule registreerimisest, pagasi sorteerimisest ja lõpetades lennukauba ja -posti laadimisega. Tegeleme kõigega, mis lennureisijaid, pagasit, kaupa ja posti puudutab – ehk siis laadime, sorteerime ja arvutame lennuki optimaalseid õhus olemise tasakaalupunkte.

Teeme aastas rohkem kui kahe miljoni lennureisija elu lihtsamaks – aitame mugavalt lennata. Lennufirma ülesanne on lendamine, ülejäänud kõik on meie õlul –  registreerime reisijad, võtame vastu nende pagasi, kontrollime isiku-, reisi- ja lennudokumente. Vajadusel laadime lennukitele ja maha lennukauba ja lennuposti. Positsioneerime lennukid, koristame õhusõidukit, varustame seda joogiveega, koristame tualetid. Kõik muu, mis lennunduse juures vajalik on, seda me ka lennuettevõtetele tagame.

Meie kliendibaasis on üle 120 kliendi, kes kõik küll Tallinnasse ja Tartusse ei lenda, kuid meil on lepingud üle Eesti lendavate rahvusvaheliste suurvedajatega. Kui kellelgi peaks olema vajadus Tallinnas maanduda, siis meie oleme valmis neid teenindama.

Meie äri kõige suurem põhimõte ja alustala on kindlasti aus konkurents. Kuna hästi palju erinevaid maailma lennuettevõtteid käib sõna otsese mõttes meie käte vahelt läbi – me peame tagama kõikidele ühtse hinnastamispoliitika. See on meie põhimõte number üks. Põhimõte number kaks on lennunduses alati ohutus. Ja siit edasi sujuv ja meeldiv klienditeenindus, mida igaüks, kes Tallinna või Tartu lennujaamast läbi käib, võib omal nahal kogeda.

Tallinn Airport on juba pikka aega olnud kõrge reitinguga „Edukas Eesti Ettevõte“, missugune on teie kogemus, kuidas see päriselus töötab?

“Eduka Eesti Ettevõtte” märki oleme kasutanud oma kirja päises. Aga kui rääkida sõna otseses mõttes selle märgi kasutegurist, siis just paar kuud tagasi läks meil seda ka reaalselt vaja. Nimelt meie ettevõttes kasutatav õhusõidukite teenindamise tehnika on hästi-hästi kallis ehk siis kui terminali aknast välja vaatate ja näete tavareisija jaoks lihtsat sõiduautot, siis selline lennunduse jaoks ümber ehitatud sõiduauto võib maksta sadu tuhandeid eurosid.

Kui me hiljuti soetasime ühe 850 000 € maksva eritehnika, siis läks täpselt Krediidiinfo Reitingut vaja, tõestamaks, et meie ettevõttel puuduvad maksehäired ja me oleme hea maksevõimega klient. Meie jaoks on see oluline just suurte krediidiarvete puhul, et me ei pea liiga suuri summasid ettemakseks tegema – juba meie raamatupidamispõhimõtted ei luba korraga nii suurte summadega opereerida.

Meil on tulnud kord seda sertifikaati kasutada ka ühe suurema Jaapani lennuettevõtte lepingu sõlmimisel tõendamaks firma usaldusväärsust. Selline väike Eesti ja väike ettevõtte – see on väga oluline, et saab välispartnerile kergesti tõendada oma jätkusuutlikkust.

Kas ka teie ettevõtte töötajad on teadlikud sellest tunnustustest?

Ka meie töötajad on täiesti teadlikud „Eduka Eesti Ettevõtte“ tunnustusest. Me kajastame seda tulemust alati ettevõtte siseveebis ja ka üldkoosolekul räägime töötajatele lähemalt kuldse märgi tagamaadest.

„Eduka Eesti Ettevõtte“ tunnustus on meie edasiste saavutuste jaoks väga oluline.

Vaata intervjuud videost:

Postituse teema
×

Creditinfo Operations