icon Global
Linkedin Twitter Facebook Instagram YouTube SoundCloud

5 näidet filtritest, mida kasutatakse sihtgruppide tellimisel

4. jaan. 2023

Kui asume otsima uusi ärikliente või koostööpartnereid, alustame tihti Google.com’st. Otsimootoreid kasutades jõuame kiirelt olukorda, kus andmeid on palju ja mõistlikum oleks neid ülevaatlikult koondada ja korrastada.

Creditinfo pakub ettevõtetele võimalust osta äriregistri andmeid läbi enda seatud filtrite, aidates nii Sinul leida täpsem ja sihitum nimekiri ettevõtetest, kellega kontakti asuda.

Allolevalt loetleme 5 enamlevinud eelvalikut, mida meie kliendid kasutavad sihtgruppide tellimisel.

Ettevõtte aadress

Populaarseim viis ettevõtete andmeid filtreerida on läbi ettevõtte aadressi. Me saame äriregistri andmete põhjal luua nt maakondlikke nimekirju (kõik Harjumaa ettevõtted), linnade ettevõtete nimekirju või vastupidi – hoopis maapiirkondade (st linnavälise aadressiga ärid) ettevõtete nimekirjad.

Töötajate arv

Kui Sina tead, et sinu ettevõtte toode või teenus on mõeldud just väike-ettevõtetele, siis on populaarne filter ettevõtete äriandmete valikul ka nende suurus töötajate arvu järgi. Töötajate arvu filtrit kasutades saame välistada nt mikroettevõtted (0-1 töötajaga) ja keskenduda kas siis väike-ettevõtetele (2-10 töötajat) või hoopis suur-tegijatele (seades töötajate arvu filtriks 100+ töötajat).

Ettevõtte vanus

Üks populaarsemaid sihtgruppe on kindlasti värskelt loodud ettevõtted, kuna iga kuu lisandub Eesti ärimaastikule sadu uusi osaühinguid, kes võivad olla Sinu uueks koostööpartneriks või ärikliendiks.

Nii saab äriandmete valikul seada piire ettevõtte vanusele, valides kas siis värskelt loodud (asutamisaeg käesoleval aastal) või küpsemaid ettevõtteid.

Käibefilter

Laialt kasutatud äriandmete filter sihtgrupi tellimisel on ka ettevõtete käive. Nii on mitmed kliendid äriandmeid tellides välistanud näiteks alla 500 000€ aastatuluga äriühingud või seadnud väga kindla käibevahemiku ettevõtetele, kelle andmeid tellida soovitakse.

Tegevusala

Eestis on igal äriühingul kohustus määrata oma peamine äritegevusala (EMTAK kood), mille järgi saab hõlpsalt filtreerida just meelepärases valdkonnas tegevate äriühingute äriandmeid. Seejuures on võimalik kasutada ka välistust (jättes välja mingite valdkondade ettevõtted) kui ka topelt-filtreid (otsides ettevõtteid, kes on tegevusalana märkinud mitu valdkonda).


NB! Ülevaate tegevusaladest (EMTAK koodidest) leiab siit: https://www.rik.ee/sites/www.rik.ee/files/elfinder/article_files/emtak_2008_pdf_0.pdf

Postituse valdkond