Kaebuste menetlemise kord

Teeme omalt poolt iga päev kõik, et oleksid meie pikaajaline rahulolev klient. Sinu tagasiside ja ettepanekud on meile alati olulised.

Kui märkad puudusi meie teenustes ja toodetes või klienditeeninduses, anna meile sellest palun teada, kasutades järgmiseid võimalusi:

Kaebuse võid esitada ise või esindaja kaudu. Kirjaliku, sh elektroonilise või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis pöördumise korral:

  • lisa kindlasti oma täielik nimi;
  • kontaktandmed (telefon, e-posti- või postiaadress), et saaksime Sinuga ühendust võtta.

Samuti palume märkida:

  • millise müügilepinguga seoses Sa meie poole pöördud;
  • millega Sa rahul ei ole;
  • võimaluse korral lisa vastava müügilepingu sõlmimise (tellimuse esitamise) kuupäev.

Kaebuse menetlemine võib olla seotud Sinu isikuandmete töötlemisega, mistõttu peame Sinu isiku enne menetluse alustamist tuvastama. Palun arvesta seda enne kaebuse esitamist ja saada kaebus võimaluse korral kohe digitaalselt allkirjastatuna või edasta see sisselogituna „Minu Creditinfo“ portaalist.

Kaebuse kättesaamisel saadame Sulle vastavasisulise kinnituse.

Vastame Sinu pöördumisele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul arvates pöördumise kättesaamisest. Kui kaebuse lahendamine nõuab rohkem aega, teavitame Sind koheselt uuest vastamise tähtajast ja tähtaja pikenemise põhjustest. Põhjendatud vastuse Sinu pöördumisele saadame Sinu soovitud e-posti või postiaadressile.

Kui soovid infot Sinu esitatud kaebuse kohta, helista telefonil 665 9600 või saada päring e-posti aadressile info@creditinfo.ee.

Kui kaebuse menetlemise lõpptulemusena jääme eriarvamusele või ei saavuta kompromissi, on Sul õigus pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtusse.

Kui oled tarbija, on Sul õigus enne kohtusse pöördumist pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni kui vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse poole. Tarbijavaidluste komisjoni kontaktandmed on: Tarbijakaitseamet, aadress Pronksi 12, Tallinn 10117, telefon 6 201 920, e-post avaldus@komisjon.ee, https://komisjon.ee/et. Täpsema info tarbijavaidluste komisjonile avalduse esitamise, komisjoni menetlusreeglite jmt kohta leiad siit.

Kui oled tarbijana sõlmminud meiega müügilepingu „Minu Creditinfo“ portaalis või „e-Krediidiinfo“ portaalis, võid kohtuvälise lahenduse leidmiseks esitada kaebuse ODR-platvormi kaudu. Nimetatud keskkond võimaldab kaebuse edastada elektrooniliselt tarbijavaidluste komisjonile, kus tarbija ja ettevõtte vahelisi vaidlusi menetletakse.