“Tunne oma klienti” (KYC) põhimõte ja vajadus
21. apr. 2025
Tihti puutume eriti finantsteenuste tarbimisel kokku sõnaühendiga „Know Your Customer“ ehk KYC. See akronüüm tähistab valdkonnas laialt levinud printsiipi, mille kohaselt peavad finantsteenuste pakkujad rakendama “Tunne oma klienti” põhimõtet. Selle eesmärk on tagada, et teenusepakkujatel oleks piisav informatsioon oma klientide omandisuhete, tegevuse, varade ning miks mitte ka tulevikuplaanide kohta. See on vajalik selleks, et mõista, … “Tunne oma klienti” (KYC) põhimõte ja vajadus
Otsime kolleegi: Võtmekliendihaldur
3. märts 2025
Ettevõtte SWOT analüüs ja strateegiline ülevaade
3. märts 2025
Ettevõtte osaniku õigused ja kohustused
3. märts 2025
Eesti ettevõtte osanike seadus ettevõtluse põhialus
3. märts 2025
Eestis ettevõtte juhtimine ja finantsandmete roll
3. märts 2025
Eestis turundustegevused ja ettevõtte finantsstabiilsus
3. märts 2025
Ettevõtte siseanalüüs professionaalidele
3. märts 2025
Ettevõtte osanike lepingu tähtsus ettevõtte juhtimises
3. märts 2025