icon
Linkedin Facebook Instagram YouTube SoundCloud Twitter
 Teadmusbaas

Restorani müügistrateegiad: ettevõtjate ja finantsanalüütikute fookuses

3. märts 2025

Restoranitööstus Eestis on mitmekesine ja konkurentsitihe, mistõttu on oluline rakendada kaasaegseid müügistrateegiaid, et kindlustada ettevõtte stabiilne kasv ja vähendada finantsriske. Käesolev artikkel käsitleb praktilisi ja tõestatud lähenemisi, nagu upselling, menüü inseneritöö, digitaalne kohalolek ja lojaalsusprogrammide kasutamine. Nende strateegiate kombineerimine aitab saavutada kõrgema keskmise tehinguväärtuse ning luua tugevamad kliendisuhted, mis on eriti olulised tänapäeva turul. Strateegiate Restorani müügistrateegiad: ettevõtjate ja finantsanalüütikute fookuses

×

Creditinfo Worldwide Operations

Please continue to our Group site or select a regional site from the list below.

Continue to Global Creditinfo site button