icon
Linkedin Facebook Instagram YouTube SoundCloud Twitter

Sadolini tootja: Kuldne märk mõjub idamaades hästi

8. juuni 2016

Elena PastEDUKA EESTI ETTEVÕTTE LUGU

VIDEO intervjuu Akzo Nobel Baltics AS kommertsdirektori ja juhatuse liikme Elena Pastiga

Millega Akzo Nobel Baltics tegeleb ja kes on teie kliendid?

Akzo Nobel Baltics on ettevõte, kes tegeleb erinevate värvide, lakkide ja pinnakaitsevahendite toomise ja müügiga. Tootmisega tegeleme Raplas, aga müügiga päris laial territooriumil. Meie põhiturg on Baltikum, kuhu lisandub ka Ukraina, aga tehinguid oleme teinud Indiast Omaanini, Kasahstanist Venemaani. Meie kliendid on tegelikult kõik inimesed, kes omavad mingit värvitud pinda – toodame ju värve väga suures valikus: lae-, seina ja põrandavärve kuni tööstuslike spetsiifiliste seinakateteni. Akzo Nobel Baltics, mis on meie ametlik ärinimi ei ole laiemale üldsusele tuntud, külla aga on väga tuntud eriti ehitusringkondades, sellised nimed nagu Sadolin, Pinotex ja Akzo Nobel, mis on meie põhibrändid.

Akzo Nobel Baltics on viimased 15 aastat pälvinud Krediidiinfo kõrge reitingu, millega käib kaasas „Eduka Eesti Ettevõtte“ tiitel. Missugune on Teie kogemus, kuidas olete seda tunnustus kasutanud?

Eduka Ettevõtte tiitel on üks osa meie terviklikust maailmapildist, mis tõendab, et need väärtused, mida inimesed meil loovad, on hästi ja heaperemehelikult hallatud ja arendatud. See on kinnitus, et oleme seda siiani teinud õigesti.

Oleme kasutanud Krediidiinfo reitingut päris palju nii kodu kui välismaal, eriti varasematel aastatel, kui meil oli rohkem ekspordi kliente päris eksootilistes piirkondades, siis oli alati väga hea panna ka muu dokumentatsiooni hulka „Eduka Eesti Ettevõtte“ tunnistus ja eriti idamaades see mõjub hästi, kui seal on selline uhke kuldne tempel. See aitas võib-olla nii mõnegi tehingu saamisele kaasa.

Me oleme kasutanud seda ka oma emaettevõttele saatmiseks just nimelt selle poolest, et neil oleks kindel veendumus, et me majandame siin jätkusuutlikult ja seda hinnatakse kõrgelt. Aga me ise kasutame hästi tihti just oma klientide puhul taustauuringuteks ja vaatame, kas neil on reiting olemas ja missugune see parasjagu on.

 Millised on need peamised põhimõtted mida igapäevatöös arvestate?

Aastakümnete jooksul on jälgitud väga selgeid printsiipe – esimesel kohal on inimesed, sest inimesed on need, kes teevad tulemi ja Akzo Nobel Baltics on alati oma inimeste eest väga hoolitsenud. Teine tõsine prioriteet on olnud see kogukond ja keskkond, kus me elame, kellega suhtleme – meile on tähtis anda oma panus. Me oleme ju ikkagi keemiaettevõte ja olgem ausad ega keemiaettevõte ei ole kõige keskkonnasõbralikum ettevõtmine. Akzo Nobel Baltics on proovinud omalt poolt teha kõik selleks, et tootmine oleks nii tervislik ja nii keskkonnasõbralik, kui see olla saab. Kuid siiski tuleb leida tasakaal toodete keskkonnasõbralikkuse ja tehniliste tingimuste osas. Meil on olnud erinevaid toetusprojekte nii kultuuri, spordi kui ka muudes valdkondades ning oleme aastaid andnud välja kunstipreemiat. Saime sellel aastal ka „Kultuuri sõbra“ auhinna ja Raplamaa „Regionaalmaasika“ auhinna, mis näitab, et ka keskkond, kus me tegutseme, hindab meie panust. Need ongi hästi olulised kriteeriumid, mis on meile taganud eduka majandusliku hakkamasaamise ja jätkusuutlikkuse.

Vaata intervjuud videost:

Postituse teema