“Tunne oma klienti” (KYC) põhimõte ja vajadus
21. apr. 2025
Tihti puutume eriti finantsteenuste tarbimisel kokku sõnaühendiga „Know Your Customer“ ehk KYC. See akronüüm tähistab valdkonnas laialt levinud printsiipi, mille kohaselt peavad finantsteenuste pakkujad rakendama “Tunne oma klienti” põhimõtet. Selle eesmärk on tagada, et teenusepakkujatel oleks piisav informatsioon oma klientide omandisuhete, tegevuse, varade ning miks mitte ka tulevikuplaanide kohta. See on vajalik selleks, et mõista, … “Tunne oma klienti” (KYC) põhimõte ja vajadus
Venemaa ja Valgevene vastaste sanktsioonide 13. pakett
26. veebr. 2024
PEP mõiste ja selle rakendamisega kaasnevad probleemid
15. jaan. 2024
Venemaa ja Valgevene vastaste sanktsioonide 12. pakett
21. dets. 2023
Enamlevinud põhjused keeruliste omanikevõrgustike taga
16. okt. 2023
Kuidas luuakse sanktsioone? Ülevaade Euroopa Liidu näitel
20. sept. 2023
Kas Kaja Kallase abikaasa rikkus sanktsioone?
4. sept. 2023